juliabobeck.blogg.se

Hej igen

Publicerad 2017-03-12 12:47:06 i Listor,

Nu har det blivit en sån där längre paus igen. Eller okej, inte lika lång som förut men lite över två veckor iallafall. Hur som helst så har jag kommit fram till att jag inte kan få upp 3+ inlägg i veckan just nu då det närmar sig studenttider och hela ens schema fylls med planering, plugg, jobb och firande av att allt snart är klart. Jag ska verkligen försöka få upp åtminstone ett inlägg varje vecka för att hålla bloggen vid liv. Ibland blir det text och ibland blir det bilder, eller en härlig kombo om jag känner mig extra givmild. ;)
 
Tänkte inte lämna er med enbart ett ursäktande inlägg så jag kör en liten twist på ett tidigare inlägg som jag kallade "Dagens lista". Jag hade mitt sista sportlov förra veckan så tänkte sammanfatta den i "veckans lista".
 
Veckans...
 
Mående: Stressad, lugn och glad. Det blev en hel kompott av mående, men det är väl lite så veckor fungerar för det mesta? Så vi börjar med stressad. Det var jag vid flera tillfällen under lovet och av en massa olika anledningar, det var allt från skola, att jämföra sig med andra i sin omgivning och diverse framtidstankar Mycket helt enkelt. Men jag var också väldigt glad och avslappnad under lovet då jag åkte till Yasuragi med Max på tisdagen. Jag kunde slappna av på ett sätt som jag inte gjort på väldigt länge och var allmänt glad då vi kunde sitta och prata om allt och inget i flera timmar. Lärde mig hur man tvagar sig ordentligt förresten, bra kunskap!
 
Klädsel: Kanske lite svårt att sammanfatta hela veckan såhär i efterhand men främst avslappnad, dock väldigt uppklädd på onsdagen då jag var ute på en girls night. Sen får vi ju inte glömma tisdagen igen då den spenderades i bikini och kimono.
 
Beroende: Sömn!! Jag ser alltid till att ta vara på de dagarna då jag får sova efter eget behag och inte styrs av några måsten, riktigt skönt!
 
Vuxenpoäng: Jag klev utanför min comfort-zone och gick helt ensam på ett mingel event. Jag kände ingen sen innan men det var så sjukt kul och mysigt då vi blev cirka 10-15 pers i en liten ateljé på söder som drack bubbel och pratade om intressen, drömmar och en massa mer.
 
Låt: Det står emellan Amare med Adrijana och Aqualung med Miss Li
 
Vi ses och vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En tjej på 19 år med ett brinnande intresse för foto. Utöver det så älskar jag mode i all dess form. Jag kommer dela med mig av min vardag, tips och funderingar. Helt enkelt en blogg med blandat innehåll. Jag hoppas att ni kommer hit för att stanna och ta del av min lilla bit av cyberrymden. Vi ses och vi hörs!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela