juliabobeck.blogg.se

Första inlägget för 2017

Publicerad 2017-01-02 21:39:09 i Min lilla bit av cyberrymden,

New year, new me! Eller? 
 
Det här året kände jag inte riktigt för att ha några nyårslöften, tycker mest att det stressar istället för att motivera. Jag säger dock inte emot att det hjälpt mig förut. För två år sedan satte jag som löfte att jag skulle våga ta mer plats och våga stå upp för mig själv med tanke på att jag inte riktigt gjorde det i grundskolan. Gymnasiet blev min nystart. Det löftet motiverade mig och framförallt så var det möjligt för mig att genomföra. Jag är dock lite emot löften som att man ska träna x-antal gånger i veckan/månaden. Personligen så skulle ett sånt löfte göra mig omotiverad då det skulle kännas som ett jobbigt måste. 
 
Det jag helt enkelt vill säga är att man inte måste sätta upp en massa mål för sig själv för att få ett lyckat år. Oavsett så kommer du utvecklas som person på ett eller annat vis under årets gång.
 
Vi ses och vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En tjej på 19 år med ett brinnande intresse för foto. Utöver det så älskar jag mode i all dess form. Jag kommer dela med mig av min vardag, tips och funderingar. Helt enkelt en blogg med blandat innehåll. Jag hoppas att ni kommer hit för att stanna och ta del av min lilla bit av cyberrymden. Vi ses och vi hörs!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela