juliabobeck.blogg.se

En favorit från Caroline Hjerpe

Publicerad 2017-01-07 13:09:00 i Favoriter,

Jag har spanat in det här halsbandet (Kimberly) ett bra tag nu och kände att efter alla julklappar som är köpta, lön och studiebidrag som kommit in så var det dags att skämma bort mig själv. Det är ett kvinnotecken och jag känner att det för mig som tjej och feminist är en fin symbol för det jag står för och ger mig girl power-känsla. Jag har följt det här företaget på instagram ett tag och har lärt mig att alla smyckena är gjorda för hand och att varje smycke är unikt, något jag tycker mycket om! Om ni också vill köpa det så kostar det 650 kronor och finns på carolinehjerpe.se, men jag rekommenderar att gå direkt till butiken.
 
Vi ses och vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En tjej på 19 år med ett brinnande intresse för foto. Utöver det så älskar jag mode i all dess form. Jag kommer dela med mig av min vardag, tips och funderingar. Helt enkelt en blogg med blandat innehåll. Jag hoppas att ni kommer hit för att stanna och ta del av min lilla bit av cyberrymden. Vi ses och vi hörs!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela