juliabobeck.blogg.se

Alla hjärtans dag

Publicerad 2017-02-19 17:34:00 i En dag i mitt liv,

Jag vet att det gått nästan en vecka sen det var alla hjärtans dag men jag har verkligen inte orkat eller hunnit redigera bilderna fören nu i helgen. Hur som helst så firade jag alla hjärtans dag med Max för andra året i rad <3. Vi orkade inte göra något extravagant så det blev sushi till middag och en liten fika i väntan på bion. Vi såg filmen "passengers" med Jennifer Lawrence och Cris Pratt i huvudrollerna. Filmen går ut på att de är på ett rymdskepp som passagerare påväg mot en ny planet där de ska leva tillsammans med de resterande 5000 passagerarna och besättningen. De vaknar 90 år för tidigt och möts av olika tuffa beslut. Mer än såhär kan jag inte säga utan att avslöja för mycket. Jag tänkte iallafall visa er det jag hade på mig under skoldagen och det jag hade på vår dejt. Enjoy!
Jag fick det här halsbandet när jag var liten men jag kan verkligen inte minnas vem som gav mig det men det har iallafall tre berlocker föreställande Pelle svanslös, Maja gräddnos och ett litet silverhjärta. Jag har inte kunnat använda det på ett bra tag på grund av att kedjan var för kort men för ungefär ett år sedan såg jag till att skaffa en ny längre kedja för att jag ska kunna använda mina gamla berlocker.
 
Under skoldagen hade jag på mig min nya skjorta från Bikbok (299kr), jag skulle nog säga att detta är en av mina favorit toppar just nu. 
 
Innan dejten bättrade jag på mitt smink och bytte till den här röda toppen som också är från Bikbok (nedsatt till 75kr från 250kr)
 
Jag hoppas att ni hade en bra dag oavsett relationstatus och kom ihåg att alla hjärtans dag inte är den enda dagen på året som ni bör visa uppskattning mot era nära och kära! <3
 
Vi ses och vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En tjej på 19 år med ett brinnande intresse för foto. Utöver det så älskar jag mode i all dess form. Jag kommer dela med mig av min vardag, tips och funderingar. Helt enkelt en blogg med blandat innehåll. Jag hoppas att ni kommer hit för att stanna och ta del av min lilla bit av cyberrymden. Vi ses och vi hörs!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela