juliabobeck.blogg.se

Tröjor, must haves vintern 2016

Publicerad 2016-12-14 10:26:00 i Mode,

Här kommer jag med mina tre favorittoppar under denna vintern. Personligen så tycker jag att det här är de tre topparna ni borde ha i er vintergarderob. En kortärmad för de lite varmare dagarna, en långärmad som går att bygga på med fler lager och en härlig off the shoulder body som fungerar utmärkt vid alla tillfällen.
 
Jag köpte den här toppen på Bikbok förra hösten och älskar den lika mycket nu som då. Jag som ofta är väldigt varm uppskattar ändå att jag kan hålla mig varm runt halsen men slipper de långa ärmarna.
 
Den här söta toppen kommer från Zara och är skön på egen hand men även med ett linne under ifall det är lite kallare.
 
Jag har inte hittat något på Hollister på väldigt länge men den här bodyn var så himla mysig att jag var tvungen att köpa den nu i höstas. Ett perfekt plagg för de dagarna då jag har ont om tid och inte vet vad jag ska ha på mig men ändå vill se fixad ut. Jag tycker att den ger en riktigt stilren look.
 
Vi ses och vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En tjej på 19 år med ett brinnande intresse för foto. Utöver det så älskar jag mode i all dess form. Jag kommer dela med mig av min vardag, tips och funderingar. Helt enkelt en blogg med blandat innehåll. Jag hoppas att ni kommer hit för att stanna och ta del av min lilla bit av cyberrymden. Vi ses och vi hörs!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela