juliabobeck.blogg.se

I stort behov av julkänsla

Publicerad 2016-12-22 13:36:02 i Inredning,

Nu är det bara 2 dagar kvar till julafton men vad hände med julkänslan? Snön tittade fram tidigt i år men ville tydligen inte stanna. Som ni såg i det senaste inlägget har jag iallafall julpyntat men kan inte säga att det hjälpt allt för mycket. Jag tror dock att med hjälp av massa julmusik, julbak och dekoration av julgranen så kan nog julkänslan träda fram över de kommande två dagarna. I hopp om att höja julstämmningen så får ni lite julkänsla i bilder från pinterest. Jag tänkte tipsa om inredning och hur du kan slå in presenterna.
 
God jul!
 
Vi ses och vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En tjej på 19 år med ett brinnande intresse för foto. Utöver det så älskar jag mode i all dess form. Jag kommer dela med mig av min vardag, tips och funderingar. Helt enkelt en blogg med blandat innehåll. Jag hoppas att ni kommer hit för att stanna och ta del av min lilla bit av cyberrymden. Vi ses och vi hörs!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela